czwartek, 5 listopada 2009

Przepisy dla yorków

Na sam początek daję przepisy kulinarne dla yorków. Można im gotować raz w tygodniu.
1. Kurczak z ryżem - Składniki: pierś z kurczaka, marchewka, ryż (drobna kasza)
Pierś z kurczaka dobrze sparzyć, ugotować ryż. Marchewkę zetrzeć i również ugotować. Posiekać drobno pierś z kurczaka wymieszać z ryżem i marchewką ( wraz z wodą w której się gotowała)

2. Kurze łapki ( nóżki, skrzydełka kurze), marchewka, makaron
Kurze łapki ugotować ze startą marchewką, po ugotowaniu kurze łapki (skrzydełka) obrać i wymieszać z ugotowanym drobnym makaronem (najlepiej drobne gwiazdeczki).

3. Wołowina z warzywami - Składniki: wołowina bez kości, marchewka, pietruszka, seler, ryż (kasza drobnoziarnista lub makaron)
Wołowinę gotować przez około 10 minut, następnie dodać starte warzywa i gotować razem , do całkowitego odparowania wody. Całość wymieszać z ryżem lub makaronem, wołowinę wcześniej drobno posiekać

4. Serca z warzywami - Składniki: serca drobiowe, marchew, pietruszka , seler, ryz (kasza , makaron)
Dobrze umyte serca ugotować wraz ze startymi warzywami. Po ugotowaniu drobno posiekać i wymiesza z ryżem (makaronem , kaszą)


Na wierzch przygotowanych, ostudzonych potraw można dodać starty ser, szczególnym przysmakiem ze względu na swój zapach jest parmezan.

Uwaga! Nie należy dodawać żadnych przypraw do przygotowywanych potraw (soli, pieprzu , bulionów, rosołków). Pies to nie człowiek i nie wszystko co według nas jest niezbędne jest potrzebne psu, wręcz przeciwnie przyprawy mogą spowodować kłopoty pokarmowe.

1 komentarz:

  1. Ja raczej nie mam czasu na gotowanie i dla mojego psiaka stosuję gotowe karmy. Najważniejsze jest to, ze on wszystko zjada i mi się to podoba. Jak dla mnie również ważna jest także pielęgnacja zwierzaka i trzeba to robić regularnie. Dlatego ja często w sklepie groomerskim https://sklep.germapol.pl/ zamawiam potrzebne rzeczy do pielęgnacji mojego pupila.

    OdpowiedzUsuń